+359 2 811 0989
лв.
Bulgaria

Често задавани въпроси

Как работи магазинът на Гранд Хотел София?

Нашият магазин предлага услуги, преживявания и ограничен асортимент от физически продукти. Покупката на всеки артикул се удостоверява с Ваучер. Униканият номер на ваучера е уникалния идентификатор на вашата покупка.

Ползване на закупена услуга в хотела

Услугите, които са предмет на ваучерите, се ползват в избрано от вас време. Тъй като нашите услуги и продукти са в зависимост от наличността към дадена дата, бихме посъветвали вашите гости да направят резервация за хотелска стая, маса в ресторант, СПА процедура и т.н. достатъчно дълго време преди желаната дата. Важно: Вашият ваучер се идентифицира по своя уникален номер. Ако правите резервация по телефона, или по имейл, моля, упоменете уникалния номер на ваучера, който използвате.

Закупуване на физическа стока

В момента не предлагаме доставка, всички закупени стоки от нашия магазин се получават от хотела. Достатъчно е да представите уникалния номер на ваучера и да се легитимирате.

Какво е персонализация на ваучер?

Един закупен от нас ваучер би могъл да бъде великолепен подарък. За целта сме предвидили персонално съобщение, което всеки купувач може да напише преди да закупи ваучер. 

Полетата за персонално съобщение се намират непосредствено над бутона КУПИ. Можете да попълните: Име на получател, Имейл на Получател, Съобщение. Името и съобщението ще бъдат изписани върху ваучера. Имейлът ще бъде използван при изпращане на ваучера, което е пояснено в следващата точка.

Как получавам закупените ваучери?

Закупените ваучери се получават:

  • по имейла, попълнен в Адреса за плащане. 
  • ако е попълнен имейл на Получател при персонализация, ваучерът ще се изпрати допълнително И на този имейл.
  • ако сте регистриран потребител на нашия магазин, вие можете да видите цялата информация за закупени ваучери във вашия профил (активни и използвани). Оттам можете и да ги свалите. Това е едно от предимствата на регистриране на профил.

Мога ли да пазарувам без регистрация?

Да, можете. Но ако сте регистриран потребител има улеснения:

  • Предварително попълнен Адрес на закупуване. Не го попълвате при всяка покупка.
  • В профила ви имате информация за всички закупени от вас ваучери. Можете да ги свалите оттам при нужда. Можете лесно да представяте техните уникални номера. Няма нужда да достъпвате имейла си, за да идентифицирате поръчка.

Мога ли да загубя закупен ваучер, който още не е използван?

Не можете. Вие имате даден ваучер/ваучери в имейла, изпратен ви след закупуване. Ако сте регистриран потребител, имате всички ваучери в профила си. Активни, използвани, изтекли.

Каква е валидността на ваучер?

Всеки ваучер има указан срок на валидност, той е изписан под уникалния номер на ваучера. В рамките на този срок можете да си направите резервация за ползване, ако става дума за услуга в хотела. Ако през този период по обективни причини не можете да използвате ваучера, моля свържете се с нас, за да намерим подходящо решение. Все пак някои услуги не са валидни и не се предлагат за по-дълъг период.

Мога ли да върна закупен ваучер?

Да. Съгласно закона за защита на потребителите, вие можете да откажете транзакцията си в 15-дневен срок и да получите парите си обратно. Ако има начислени банкови такси при връщане, те са за ваша сметка.

Защитени ли са моите лични данни, които предоставям при регистрация?

Съгласно Закона за защита на личните данни, ние гарантираме, че обработваме Вашите лични данни добросъвестно и не ги предоставя на трети лица. Личните данни, които предоставяте в сайта - имейл адрес, телефон, име и адрес за доставка, са необходими за обработката на Вашите поръчки. Предоставянето на имейл адрес е задължително, за да можем автоматично да Ви информираме за статуса на поръчката, както и за промени в цената при добавяне или премахване на продукти към нея. Паролата за вход във Вашия профил се съхранява в шифриран вид и не може да бъде видяна или използвана от администратора на сайта.

userscartphonecrosstext-align-left
Количка0
Няма продукти в количката.
Продължете пазаруването