Доставка:
Ваучерът (ваучерите) към дадена поръчка ще пристигнат на имейла, указан в Адреса за плащане. Ако ваучеръте персонализиран посредством полетата за попълване непосредствено над бутона КУПИ и имейлът на получателя е отбелязан, Ваучерът/ваучерите ще се изпратят и на този имейл, като изпращането на имейла на купувача се запазва.
Освен по имейл, Ваучерите се изпращат и към вашия профил (ако сте регистрирали такъв). Там можете да следите активни и използвани ваучери, както и да ги сваляте. Това е един от плюсовете на регистриране на профил при нас, един имейл може да бъде изгубен, или случайно изтрит, профилната информация се съхранява по възможно най-сигурен начин.
Връщане на стоки:
- Ако не сте доволни от покупката си по някаква причина, ние ще приемем връщане на повечето артикули в рамките на 14 дни от доставката.
- Стоката трябва да бъде в оригиналния си вид и опаковка, неизползвана и неповредена.
- Следните продукти не могат да бъдат върнати: хранителни продукти.
- Таксите за връщане са за сметка на купувача.
- Не правим размяна на стока. Ако искате да получите нови артикули, можете да направите нова поръчка.
- Изпратете върнатата стока с куриер по ваш избор на адрес: ул. Гурко 1, София 1000, Гранд Хотел София.
- Веднага след като получим върнатата от Вас стока, ще Ви изпратим имейл за потвърждение.
- Възстановяването на сумата се обработва, след като върнатите артикули са получени в нашия магазин и се проверят за повреди.
- Срокът за възстановяване на сумата по поръчката Ви е в рамките на 5 до 10 работни дни след връщането на плащането, в зависимост от условията на Вашата банка.
- Гранд Хотел София си запазва правото да откаже възстановяване на сумата.