Въпроси

1. Какво е персонално съобщение.

Можете да отправите поздравление за рожден ден, да поздравите служител за отлични резултати, да поздравите любим човек за специален повод. Полетата за персонално съобщение (обръщение, име, съобщение) се намират в дясната част на всяка една продуктова страница. Най-удобно е да попълните вашето поздравление преди да пратите продукта в количката. Все пак, за ваше улеснение, сме оставили възможност да редактирате съобщението по-късно. От вашата количка, кликнете на съответния продукт за редакция. Продуктът се отваря с вече попълнено съобщение. Редактирайте го и кликнете на бутона ОБНОВИ (който вече е заменил бутона КУПИ).

2. Мога ли да закупя повече от един ваучер с една поръчка и могат ли ваучерите да имат различни персонални съобщения.

Да, можете. Всяка поръчка може да съдържа множество ваучери, които имат собствени уникални номера.Всеки ваучер има собствени полета за персонално съобщение. Съобщенията са видими дори и във вашата количка. Винаги можете да се върнете и да ги редактирате.

3. Трябва ли да се регистрирам, за да пазарувам.

Да, необходимо е. След като сте регистриран потребител, вие можете да ползвате редица улеснения (контролирани през вашия профил), като например:

  • наличие на история на поръчките;
  • наличие на множество предварително попълнени адреси за доставка и множество контактни адреси;
  • възможност да променяте е-мейла на който ви уведомяваме за дейностите и статуса по вашата поръчка.

4. Как ще получа моят ваучер (моите ваучери):

При Плащане, изберете начин на доставка:

  • „доставка на адрес”: ще получите пратката по куриер на избрания от вас адрес в рамките на 2 работни дни. Цената на доставки в рамките на София е 3 лв., а за останалата част от страната – 6 лв.
  • „аз ще разпечатам поръчката”: избирайки тази възможност, вие не заплащате доставка. След като се получи вашето плащане, поръчаните ваучери по съответната поръчка ще се появят във вашия профил – Начало > Моят профил > Разпечатване на ваучери. Файловете за отпечатване пристигат в PDF format, готови за разпечатване.
  • „получаване от хотела”: тази опция е удобна при закупуване на ваучери директно в хотела и, разбира се, не се калкулира цена за доставка. Тази опция е за предпочитане, ако искате да ползвате вашите ваучери ВЕДНАГА.

5. Как възможности за плащане има:

Има 3 начина на плащане: с кредитна карта, с банков трансфер и плащане на място в хотела.

А. Плащане с кредитна карта се извършва през терминал на Борика. След като извършите стъпките по плащането, вие ще бъдете прехвърлени към сайта на Борика, където ще се извърши самата транзакция. Борика ще потвърдят вашето плащане и ние ще издадем вашите ваучери.

Приемани кредитни и дебитни карти:

Visa, Visa Electron, Master Card / Eurocard, Maestro, American Express, дебитни карти на Борика.

Ако заплащате с дебитни карти трябва:

1. Картата да бъде регистрирана за разплащания в интернет
2. Ако имате отпечатан трицифрен CVC код на лентата за подпис на гърба на картата трябва да изберете “Маестро” и в полето CVV2 попълват тези 3 цифри
3. Ако нямате такъв код като тип на картата трябва да изберете BORICA, а в полето за CVV2 не трябва да се попълва нищо

Как да регистрирате своята карта Borica Maestro за интернет плащания

За целта е необходимо да регистрирате еднократно дебитната си карта през АТМ (банкомат), с което ще получите 6-цифрен секретен код (ПИН). Това можете да направите на АТМ на Райфайзенбанк (България) ЕАД или друга банка с логото на БОРИКА, на който е осигурено съответно меню.
Последователност на действията за регистриране на дебитна карта на АТМ:

1. поставете Вашата дебитна карта БОРИКА/Маестро в четеца на устройството;
2. от основното меню изберете “Други услуги”;
3. изберете “Плащане чрез Интернет”;
4. ако АТМ устройството е стандартно, изберете “Секретен код на Борика”;
5. ако АТМ устройството е с депозитна функция изберете отново “Плащане чрез Интернет” и след това изберете “Секретен код на Борика”;
6. въведете Вашия ПИН код;

Устройството ще изпише “Секретният код на БОРИКА е генериран успешно” и ще разпечати бележка, на която е изписан 6-цифрен ПИН код. Вземете Вашата карта и запазете бележката с генерирания код. С него можете да извършвате on-line плащания през интернет страници с платежни системи, осигурени от Райфайзенбанк (България) ЕАД или други банки, които вече предлагат тази възможност, като следвате инструкциите за извършване на плащане. Секретният код на БОРИКА е валиден за неограничено време, докато по описания начин генерирате нов валиден код. Старият автоматично се деактивира.

Б. Плащане с банков трансфер – данните ще бъдат посочени след като преминете стъпките по плащането. Тогава ще ви се даде и номер на вашата поръчка. НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ ДА ЦИТИРАТЕ НОМЕРА НА ПОРЪЧКАТА В ПЛАТЕЖНОТО. ИНАЧЕ Е НЕВЪЗМОЖНО ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРА ЗА КАКВО ПЛАЩАТЕ.

В. При закупуване на ваучери на място в хотела, можете да си ги получите веднага, при самата покупка. Съответно бихте могли и да ги ползвате веднага.

6. Как ще използвам моите ваучери:

Услугите, които са предмет на ваучерите се ползват в избрано от вас време. Тъй като нашите услуги и продукти са в зависимост от наличността към дадена дата, бихме посъветвали вашите гости да направят резервация за хотелска стая или за маса в ресторанта достатъчно дълго време преди желаната дата. Важно: Вашия ваучер се идентифицира по своя уникален номер. Ако правите резервация по телефона, или пое-мейл, моля упоменете уникалния номер на ваучера, който използвате.

7. Какво става, ако не успея да ползвам ваучера в срока на валидност.

Обикновено срока на валидност на ваучерите е една година, освен ако не е изрично указано друго. Ако не успеете да ползвате вашите ваучери, ние ще направим всичко възможно, за да удължим срока на ползване. Но не може да го гарантираме, както гарантираме услугата в нейния срок на валидност.

8. Какво става, ако изгубя ваучер, който не съм ползвал.

Всеки ваучер има уникален номер. Ако не сте го използвали, то той все още не е „отметнат” в нашата система и ние ще можем да ви помогнем да ползвате платената от вас услуга.

9. Мога ли да върна вече закупен ваучер:

Съгласно чл. 55 от Закона за защита на потребителите, Вие можете да върнете закупени ваучери към дадена поръчна в седемдневен срок от датата на доставката. Разходи по доставка, както и такси по парични транзакции ще бъдат за ваша сметка. Ние се задължаваме да възстановим сумата на вашата покупка в рамките на 30 дни.

10. Защитени ли са моите лични данни, които предоставям при регистрация:

Съгласно Закона за защита на личните данни, ние гарантираме, че обработваме Вашите лични данни добросъвестно и не ги предоставя на трети лица. Личните данни, които предоставяте в сайта - имейл адрес, телефон, име и адрес за доставка, са необходими за обработката на Вашите поръчки. Предоставянето на имейл адрес е задължително, за да можем автоматично да Ви информираме за статуса на поръчката, както и за промени в цената при добавяне или премахване на продукти към нея. Паролата за вход във Вашия профил се съхранява в шифриран вид и не може да бъде видяна или използвана от администратора на сайта.